Startseite
  Über...
  Archiv
  -
  +
  Gästebuch
  Kontakt
 


 

Webnews

Webnews

Webnews



http://myblog.de/crazychicken92

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
Hallo du du kleiner Moppel mir san die Lisabert und die Verabert und mir sann a weng verpeilt aber nur a weng und mir sann einfach säksi!.. mir wohnat in a scheena ortschaft und so epps un paysage ns franz ns unser FAST lieblingsfach!.. lol ns alsoo ja also was gibts zu sagen also unsere Hauptbeschäftigung isch so ziemlich jede Scheiße bauen die's gibt, in jede Peinlichkeit irgendwie reinrennen ääääähh ja ns und hmm ja dann halt noch BOYZ alsooo ja die sin einfach so säksi und so alsoo mir möchtet da eigentlich kaine Nama nänna aber da wär scho epper so alsoo grunz ja also der dannydave isch halt scho a SÄKSI boi aaaaaahh.. und dann telefonieret mir au gernn gell lenniboy alsoo jaaa de lenniboy isch au a moppel gell odr ?!.. jaa dann wollt i no sagen alsoo es sin jetzt grad Oschderfäriän und da gang i mitm Gärdel und de hele ins allgäu ge wandra (von vera) und dann ganga mir au no so epps a weng ge Lörrach.. grunz.. ja..^^
30.3.07 19:53


huhu^^

Hallo du du kleiner Moppel mir san die Lisabert und die Verabert und mir sann a weng verpeilt aber nur a weng und mir sann einfach säksi!.. mir wohnat in a scheena ortschaft und so epps un paysage ns franz ns unser FAST lieblingsfach!.. lol ns alsoo ja also was gibts zu sagen also unsere Hauptbeschäftigung isch so ziemlich jede Scheiße bauen die's gibt, in jede Peinlichkeit irgendwie reinrennen ääääähh ja ns und hmm ja dann halt noch BOYZ alsooo ja die sin einfach so säksi und so alsoo mir möchtet da eigentlich kaine Nama nänna aber da wär scho epper so alsoo grunz ja also der dannydave isch halt scho a SÄKSI boi aaaaaahh.. und dann telefonieret mir au gernn gell lenniboy alsoo jaaa de lenniboy isch au a moppel gell odr ?!.. jaa dann wollt i no sagen alsoo es sin jetzt grad Oschderfäriän und da gang i mitm Gärdel und de hele ins allgäu ge wandra (von vera) und dann ganga mir au no so epps a weng ge Lörrach.. grunz.. ja..^^ ahha..^^ns *ns= nein spaß
30.3.07 19:37





Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung